Pokud má být někdo s provozováním čehokoliv na internetu úspěšný, musí se nejprve postarat o to, aby tu byl úspěšný i jeho web. Bez kvalitního a hojně navštěvovaného webu se tu totiž logicky nedá počítat s žádnými závratnými, ba dokonce ani se zanedbatelnými pozitivními výsledky.
Když se pak takový web potýká s nedostatečnou návštěvností, musí se mu pomoci. A jak už ti, kdo vědí své, dávno vědí, je tou nejefektivnější podporou v otázce zvyšování návštěvnosti webu optimalizace pro internetové vyhledávače.
Ta může sestávat z více různých činností. Může se tu jednat o odstraňování nedostatků, jež se mohou ukrývat přímo na webu samotném, může jít o hledání těch nejvhodnějších klíčových slov, může se jednat o vytváření dostatečného množství dokonalou službu poskytujících zpětných odkazů. A nezbytnou součástí takové optimalizace je nejednou i napsání dostatku kvalitních obsahových či reklamních textů.
Ano, i v oblasti SEO články sehrávají významnou úlohu. I na jejich množství a kvalitách záleží, jak si bude web stát v internetových vyhledávačích, jež rozhodují o tom, jaké návštěvnosti se bude který web těšit.
Ono totiž nestačí napsat jenom tak cokoliv, co je v silách provozovatele takového webu. I po textové stránce je zapotřebí splňovat vysoké kvalitativní standardy, nemá-li člověk splakat nad výdělkem. Jakkoliv totiž neumí internetové vyhledávače číst, protože jde o pouhé mechanicky si počínající nástroje, dokážou tyto zhodnotit určité kvality, jež texty související s určitým webem mají. A odpovídají-li takové texty požadovaným kritériím, lze i díky nim v otázkách úspěšnosti webu zabodovat.
A proto by ti, kdo nejsou zrovna zdatnými literáty, měli určitě využívat služeb profesionálních copywriterů, tedy těch, kdo vědí, jaké náležitosti je třeba u takových článků splnit, aby tyto zapůsobily pozitivně. Je to lepší, než mít namísto úspěchu ostudu.